Mistet el. ødelagt nøglearmbånd

For information in English about how to replace a lost/broken wristband, as well as rules regarding members' wristbands, please click here and scroll down.

 

Sådan gør du, hvis du - som eksisterende medlem - har mistet dit nøglearmbånd: (Er du nyt medlem, så se her)

Du kan få en ny nøgle ved, at skrive til vinterbadbryggennoegle@gmail.com og spørge om en ny nøgle til eksisterende medlem. Husk at skrive dit fulde navn!

Du vil derefter modtage en faktura som du skal betale.

Det koster 200 kr. at få en ny nøgle.

Du vil blive opkrævet gebyret via mail.

Når du har betalt din faktura vil du modtage en kvittering.

Dernæst følger du punktet: "Hvordan får jeg min nøgle", som kan læses her.

 

Sådan gør du, hvis dit nøglearmbånd ikke virker:

  • Tjek om andres nøglearmbånd virker, da det kan skyldes strømsvigt og derfor ikke har noget med din armbånd at gøre.
  • Tjek om du har betalt dit kontingent, ved at logge ind på hjemmesiden og se din regning i højre hjørne.
  • Det kan også være, at din nøgle skal aktiveres på hovedboksen på havnebadet:
    Du skal du sætte din nøgle på indgangsdøren (nøgleaflæseren) til Havnebadet i minimum 5 sek. Herefter kan du benytte dig af skurvognene.

  • Skriv til vinterbadbryggennoegle@gmail.com

 

Regler for dit nøglearmbånd: 

Din nøgle er til privat brug og må ikke lånes ud eller overdrages til andre. Brydes dette vil din nøgle blive lukket.

Afhentes din nøgle ikke til tiden i din GLS-pakkeshop, vil du blive opkrævet 200 kr. for tilsendelse af ny nøgle.

Hvis du ikke bestiller din første nøgle inden for samme sæson som du har tilmeldt dig, vil det koste 200 kr. at få tilsendt en "ny" nøgle.